Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2025 CAP COMUNITAT ÀUDIO I PODCAST

Procés de selecció intern d’un/a cap de Comunitat d’Àudio i Podcast

 

Per incorporar un/a cap de Comunitat d’Àudio i Podcast, s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.

 

Missió

 

  • Definir i aplicar l'estratègia de comunicació a les xarxes socials de les marques i programes d’àudio i pòdcast, mantenint coherència amb l’estratègia digital de 3Cat.
  • Definir la prescripció de conversa social i les campanyes de participació i promoció a les xarxes. 
  • Impulsar, encarregar, supervisar i prioritzar nous continguts elaborats per la redacció o per tercers i adequar-los a l’estratègia editorial fixada. 
  • Fidelitzar i dinamitzar la comunitat digital de Catalunya Ràdio mitjançant els continguts i impulsant campanyes de participació.
  • Participar de l'estratègia de creació de productes exclusius digitals d'àudio (podcasts), la seva estratègia de publicació així com la promoció orgànica mitjançant diversos canals.

 

Funcions

 

  • Definir i aplicar l'estratègia de comunicació a les xarxes socials de CatRàdio, la resta de cadenes de l'emissora amb perfils a xarxes socials i els programes que mantenen perfil, mantenint coherència editorial amb informatius, programes, podcasts, especials i campanyes específiques. Definir la prescripció de conversa social i les campanyes de participació i promoció a les xarxes. Dirigir, aprovar, organitzar, planificar i avaluar l'estratègia digital tenint en compte les grans línies de contingut i la veu de marca.
  • Planificar, organitzar i avaluar les graelles de publicació a xarxes socials, tot impulsant la creació de nous formats de producció pròpia buscant noves maneres d'arribar a nous públics i mantenir els seguidors fidels, per a xarxes socials i canals digitals. 
  • Editorialitzar diàriament les portades a les diferents xarxes socials on tenim presència.
  • Coordinar accions i cobertures amb diferents àrees de la casa: editors digitals (3/24, Esport3, EVA, 3Cat, 3Cat Cultura i SX3), directors de programes, màrqueting, comunicació, editorialització d'OTT, producte d'actius digitals, documentació, etc.
  • Gestionar l'estratègia de producció de continguts i distribució de cada programa, orientant objectius, target i volum de publicació.
  • Organitzar i distribuir l'equip humà. Comunicar les estratègies i consignes a seguir a la redacció, als programes de producció interna i a les productores que creen continguts. Interlocutar amb realització i producció d'IRIED per a la producció de continguts.
  • Avaluar regularment les audiències, fent el seguiment oportú dels KPI's marcats (reach, reproduccions, fidelització).

 

Els requisits necessaris que haurà de tenir són:

  • Tenir contracte indefinit a la CCMA. 
  • Tenir categoria de Redactor/a i el grau universitari en l’àmbit de la comunicació o equivalent.
  • 5 anys d’experiència en edició, redacció i producció de continguts amb criteri periodístic, en gestió de xarxes socials, coordinació i lideratge d’equips i anàlisi i monitorització d’audiències digitals. 
  • Idiomes:*

Català: C2

Anglès: B2

 

*Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.

 

Es valorarà

  • Visió estratègica
  • Lideratge
  • Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
  • Iniciativa
  • Habilitats de comunicació i capacitat per transmetre instruccions de manera clara i assertiva. 
  • Presa de decisions àgil 
  • Criteri per a la jerarquització de continguts digitals.  
  • Coneixement i domini dels entorns i les plataformes externes digitals. 
  • Disponibilitat horària

 

Condicions de l’ocupació

Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.

Horari: partit.

Sou: 70.121,70 € bruts, en còmput anual.

 

 

Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 19 de gener del 2025. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció. 

 

Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Cap Comunitat Àudio i Podcast”.

 

En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb allò establert al Pla d’Igualtat de la CCMA 

 

 

Sant Joan Despí, 9 de gener del 2025

 

 

Romà Vilanova Llombart

Director d’Organització, Processos i Recursos Humans

 

Període d'inscripció:  09/01/2025  a  19/01/2025
Empresa:   CCMA, SA