Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 CAP EQUIP GESTOR INFORMATIUS 3CAT

CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A CAP DE L’EQUIP GESTOR D’INFORMATIUS 3Cat PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA  

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant d’un/a cap de l’equip gestor d’informatius 3Cat, s’obre el procés de selecció .

 

1. Identificació del lloc a proveir

Cap de l’equip gestor d’informatius:

2. Característiques del lloc de treball

Lloc de treball:                           Cap de l’equip gestor d’informatius

Categoria:                                  Nivell H

Àrea:                                         Informatius

Horari:                                      Jornada completa 

Forma d’ocupació:                   Contracte interí fins a la cobertura de la vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit 

Retribució anual:                      82.883,08 € bruts, en còmput anual

Prestació de serveis:                 Barcelona i/o Sant Joan Despí

Missió

Aconseguir que els informatius 3Cat funcionin sota una gestió unificada, àgil i optimitzada, desplegant professionalment les persones i seguint una mateixa estratègia de continguts, distribució i oferta i en coordinació amb totes les direccions corporatives

3. Funcions

D'acord amb els caps d'Informatius, organitzar i administrar a curt, mitjà i llarg termini les redaccions de manera transversal. 
Impulsar i supervisar la implementació del canvi cap al nou model, la nova cultura redaccional i el pla de transformació d'Informatius. 
D'acord amb els caps d'Informatius, dissenyar la planificació anual de recursos, organització i equips per tal d'acomplir amb els objectius estratègics i dissenyar cobertures i previsions a curt, mitjà i llarg termini i recursos associats per fer-ho possible. 
Coordinar-se amb els editors en cap i establir els canals de comunicació més eficients i més operatius per traslladar la feina de l'equip gestor. 
Liderar i coordinar els membres de l'equip gestor. 
Centralitzar i coordinar la gestió de les necessitats sobre audiència, coneixement de la ciutadania, innovació, comunicació, RH, assessorament lingüístic, servei públic i RSC, negoci, màrqueting, infraestructures digitals i tecnològiques i serveis generals establint una relació eficient i àgil amb les àrees i direccions implicades. 
Assignar projectes i/o cobertures als editors en cap o professionals de la redacció. 
Establir indicadors i avaluar el funcionament de la redacció.  

4. Els requisits necessaris que haurà de tenir són

Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè. 

Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc. 

Tenir una titulació de grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Ciències de la Informació, o equivalent. 

5 anys d'experiència professional en l'àmbit dels informatius 

Idiomes:*  
Català: C2  
Anglès: B2  

 *Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.

5. Aspectes i capacitats a valorar

Coneixements periodístics, del context comunicatiu informatiu i del funcionament de les redaccions 
Formació específica en cultura organitzativa i lideratge 
5 anys d'experiència en gestionar persones i liderar equips complexos 
3 anys en gestió de projectes amb alt impacte a l'organització 
Lideratge 
Visió estratègica 
Planificació i organització 
Adaptabilitat 
Direcció de persones 
Comunicació 
Autocontrol 
Àmplia disponibilitat horària 

6. Publicació de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA i a l’apartat Transparència

7. Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de candidatures finalitza el 8 de desembre, fins a les 23:59 hores.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.

La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.

8. Comunicació

Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant correu electrònic adreçat a seleccio@ccma.cat (indicant a l’assumpte del correu: Responsable de processos) i es respondran per la mateixa via de comunicació.

Igualment, qualsevol comunicació entre Selecció i les candidatures es farà pel mateix mitjà de comunicació.

9. Òrgan de selecció.

La composició de l’òrgan de selecció responsable d’avaluar els candidats serà la següent:

Director d’Organització, Processos i Recursos Humans
Director/a Adjunt TV3
Director/a Adjunt CR
Tècnic/a de selecció de la CCMA

L’òrgan de selecció haurà d’emetre un informe previ al nomenament corresponent en relació a la persona candidata que es consideri més adient, tenint en compte els aspectes i capacitats a valorar discrecionalment apreciats.

10. Procediment de selecció

1. Les candidatures que es rebin, amb la seva documentació corresponent, seran analitzades per comprovar que reuneixin els requisits establerts d’accés a la convocatòria.

2. Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si es disposa dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones candidates podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. Així mateix en cas necessari, es realitzaria la prova de idiomes a aquelles candidatures que no els tinguin prèviament acreditats.

3. En aquest casos, l’entrevista, així com les proves a les quals hagin estat convocades les persones candidates, seran eliminatòries. Les convocatòries es faran per correu electrònic.

La participació al procés de selecció implica l’acceptació de les condicions i bases del procés de selecció.

11. Política d’igualtat de gènere

Segons el Pla d’Igualtat establert per a la CCMA, en igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50%. 

12. Persones amb diversitat funcional

Les persones amb diversitat funcional hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.

En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada. Aquesta condició s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.

13. Resolució de la convocatòria

La resolució de la convocatòria serà publicada  a la web de la CCMA, apartat Transparència.

La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del contracte corresponent.

Barcelona, 27 de novembre de 2024

 

 

Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA” 
Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA 
Finalitat del tractament: Participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA i estar informat de les possibles ofertes laborals. 
Legitimació: Consentiment de la persona interessada. 
Comunicacions de dades: En compliment de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, es farà pública al portal de la Transparència de la CCMA la relació de noms de les persones acceptades a proves i de les persones aprovades. 

Destinataris: En processos de selecció pot ser que hi participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent. 
Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l’accés, rectificació o supressió, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació enviant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Oriol Martorell, 1  08970 Sant Joan Despí. 

Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/ 

 

 

 



Període d'inscripció:  27/11/2024  a  08/12/2024
Empresa:   CCMA, SA