Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 GESTOR/A DE SEGMENTACIÓ I PERSONALITZACIÓ (TEMPORAL)

PROCÉS DE SELECCIÓ ESPECÍFIC PER A LA CONTRACTACIÓ D’UN/A GESTOR/A DE SEGMENTACIÓ I PERSONALITZACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS (CCMA)

La Direcció d’Innovació, Recerca i Estratègia Digital té la necessitat de contractar un/a Gestor/a de segmentació i personalització en la modalitat de contracte temporal de 6 mesos.


Característiques del lloc de treball:
Lloc de treball:                            Gestor/a de segmentació i personalització
Nivell i categoria professional:   Nivell - E
Àrea:                                           Actius Digitals
Horari:                                        Fix partit
Retribució anual:                       47.126’219€  (brut en còmput anual)
Jornada:                                    Complerta (35 hores setmanals)
Tipus de contracte:                   Temporal de 6 mesos
Centre de treball:                      C/ Oriol Martorell, 1- Sant Joan Despí (Barcelona) 
 

Funcions:

  • Establir criteris i metodologies per a la segmentació de clients, i executar la segmentació assegurant la coherència i efectivitat de les comunicacions.
  • Desenvolupar i mantenir fluxos d'automatització que millorin l'experiència de l'usuari i maximitzin la seva participació.
  • Crear informes sobre el rendiment de les campanyes de segmentació i personalització, proporcionant recomanacions per millorar els resultats.
  • Coordinar els serveis externs necessaris i oferir suport als equips implicats en les millors pràctiques d'Adobe per a segmentar i personalitzar.


Requisits d’accés:

  • Estar en possessió d’una titulació de Grau en Comunicació, Màrqueting Digital, Sociologia, Enginyeria o equivalent.
  • Experiència mínima de 3 anys, dels últims 5, en llocs de treball relacionats amb projectes de CXM.
  • Coneixements orals i escrits de nivell C1 de català o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell. 
  • Coneixements orals i escrits de nivell B2 d’anglès o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell. 

 

TÈCNIC/A MÀRQUETING

Període d'inscripció:  22/11/2024  a  07/12/2024
Empresa:   CCMA, SA