Procés de selecció intern de diversos llocs d'editor/a en cap per a Informatius 3Cat
Per incorporar 9 editors/es en cap per a informatius s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA.
Missió
Aconseguir que la ciutadania rebi el millor contingut informatiu en cada moment a través dels canals de distribució existents i l'oferta vigent, i que la redacció sigui liderada i tingui l'acompanyament necessari per gestionar els continguts, la seva distribució, l'oferta, el seu talent i els recursos assignats de manera eficient i àgil.
Funcions
En visió transversal, gestionar, centralitzar, seleccionar i prioritzar els continguts informatius pels diferents canals de distribució dirigint els caps de secció i editors/directors de programes informatius.
Supervisar que els continguts informatius segueixin la línia editorial i el criteri periodístic establerts pels caps d'Informatius i que hi hagi coherència entre totes les finestres d'Informatius 3Cat i compleixin el llibre d'estil i alts estàndards de qualitat.
Proposar als caps d'Informatius canvis de continguts i/o alteracions d'oferta/programació davant d'un/s fet/s d’actualitat sobrevingut/s.
Liderar en el dia a dia les persones de la redacció assegurant la claredat dels objectius, la bona comunicació, la feina en equip, el bon clima de treball, el desenvolupament del talent, la visió conjunta dels Informatius 3Cat i l'eficiència i sostenibilitat a partir dels recursos assignats.
Gestionar operativament la redacció d'acord amb les directius de l'equip gestor
D'acord amb els caps d'Informatius, coordinar-se amb l’àrea de programes/esports per garantir la coherència dels continguts d’actualitat del dia amb Informatius i autoritzar eventuals assistències d'Informatius a aquestes àrees.
Implementar les accions previstes en el projecte de transformació estratègic.
Liderar projectes i/o cobertures assignades pels caps d'Informatius.
Fer propostes de millores d'organització, oferta i continguts de la redacció.
Els requisits necessaris que haurà de tenir són:
Tenir contracte indefinit a la CCMA.
Tenir categoria de Redactor/a, ENG o equiparada i/o disposar d’un grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Ciències de la Informació, o equivalent.
5 anys d'experiència professional en l'àmbit dels informatius i/o actualitats
Idiomes:*
Català: C2
Anglès: B2
*S’haurà d’acreditar el nivell o bé es podrà dur a terme una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell.
Es valorarà
Fortes habilitats periodístiques i ampli coneixement i interès per tot tipus de notícies i assumptes d'actualitat global
3 anys d'experiència en gestionar persones o bé en liderar equips o projectes d’impacte a l’organització.
Lideratge
Visió estratègica
Planificació i organització
Adaptabilitat
Direcció de persones
Comunicació
Autocontrol
Àmplia disponibilitat horària
Condicions de l’ocupació
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.
Sou: 85.575,83 € bruts, en còmput anual.
Centre de treball: Sant Joan Despí i/o Diagonal
Presentació de sol·licituds
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 10 de novembre del 2024. S’atendran totes les candidatures i la decisió final serà a càrrec de la direcció.
Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball:
En funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits.
Les persones amb millor valoració curricular podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o una prova pràctica que determinarà l’òrgan de selecció.
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Editor/a en cap”
En funció del nombre de candidatures i les característiques del procés de selecció, per tal de fer-lo més àgil i eficient, l’òrgan de selecció es reserva l’opció de comprovar l’acompliment dels requisits de les persones aspirants en qualsevol moment de les deferents fases del procés de selecció.
En aquest cas els aspirants no es podran considerar admesos al concurs, encara que hagin participat en algunes de les proves, fins a la superació dels requisits establerts. Les candidatures que no acreditin o no compleixin tots els requisits establerts per aquesta convocatòria seran excloses de la convocatòria.
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb el que s’estableix al Pla d’Igualtat de la CCMA.
Sant Joan Despí, 31 d’octubre del 2024
Romà Vilanova Llombart
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans