Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 PROCÉS DE SELECCIÓ INTERN DE 9 EDITORS/RES EN CAP PER A INFORMATIUS 3CAT

Procés de selecció intern de diversos llocs d'editor/a en cap per a Informatius 3Cat 
 
Per incorporar 9 editors/es en cap per a informatius s’obre el procés de selecció entre els professionals de la CCMA, SA. 
 
Missió  
Aconseguir que la ciutadania rebi el millor contingut informatiu en cada moment a través dels canals de distribució existents i l'oferta vigent, i que la redacció sigui liderada i tingui l'acompanyament necessari per gestionar els continguts, la seva distribució, l'oferta, el seu talent i els recursos assignats de manera eficient i àgil. 
 
Funcions 
En visió transversal, gestionar, centralitzar, seleccionar i prioritzar els continguts informatius pels diferents canals de distribució dirigint els caps de secció i editors/directors de programes informatius. 
Supervisar que els continguts informatius segueixin la línia editorial i el criteri periodístic establerts pels caps d'Informatius i que hi hagi coherència entre totes les finestres d'Informatius 3Cat i compleixin el llibre d'estil i alts estàndards de qualitat.    
Proposar als caps d'Informatius canvis de continguts i/o alteracions d'oferta/programació davant d'un/s fet/s d’actualitat sobrevingut/s. 
Liderar en el dia a dia les persones de la redacció assegurant la claredat dels objectius, la bona comunicació, la feina en equip, el bon clima de treball, el desenvolupament del talent, la visió conjunta dels Informatius 3Cat i l'eficiència i sostenibilitat a partir dels recursos assignats.  
Gestionar operativament la redacció d'acord amb les directius de l'equip gestor  
D'acord amb els caps d'Informatius, coordinar-se amb l’àrea de programes/esports per garantir la coherència dels continguts d’actualitat del dia amb Informatius i autoritzar eventuals assistències d'Informatius a aquestes àrees. 
Implementar les accions previstes en el projecte de transformació estratègic. 
Liderar projectes i/o cobertures assignades pels caps d'Informatius.  
Fer propostes de millores d'organització, oferta i continguts de la redacció. 
 
Els requisits necessaris que haurà de tenir són: 
Tenir contracte indefinit a la CCMA.   
Tenir categoria de Redactor/a, ENG o equiparada i/o disposar d’un grau universitari en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Ciències de la Informació, o equivalent. 
5 anys d'experiència professional en l'àmbit dels informatius i/o actualitats 
Idiomes:*  
Català: C2  
Anglès: B2  
  
*S’haurà d’acreditar el nivell o bé es podrà dur a terme una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell. 
 
Es valorarà 
Fortes habilitats periodístiques i ampli coneixement i interès per tot tipus de notícies i assumptes d'actualitat global 
3 anys d'experiència en gestionar persones o bé en liderar equips o projectes d’impacte a l’organització. 
Lideratge 
Visió estratègica 
Planificació i organització 
Adaptabilitat 
Direcció de persones 
Comunicació 
Autocontrol 
Àmplia disponibilitat horària 
  
Condicions de l’ocupació  
Nivell H. Condicions específiques aplicables als llocs d’aquest nivell salarial.  
Sou: 85.575,83 € bruts, en còmput anual. 
Centre de treball: Sant Joan Despí i/o Diagonal 
    
Presentació de sol·licituds 
Les persones interessades han de presentar la seva sol·licitud al Portal Intern, Recursos Humans/ Selecció/Concursos fins al dia 10 de novembre del 2024. S’atendran totes les candidatures  i la decisió final serà a càrrec de la direcció.   
 
Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball:  
 
En funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits.  
Les persones amb millor valoració curricular podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o una prova pràctica que determinarà l’òrgan de selecció. 
 
Caldrà actualitzar el currículum a la icona del Portal Intern anomenada CV i enviar un escrit de motivació per ocupar el lloc a l’adreça: Bústia Seleccio_CCMA amb l’assumpte “Editor/a en cap” 
 
En funció del nombre de candidatures i les característiques del procés de selecció, per tal de fer-lo més àgil i eficient, l’òrgan de selecció es reserva l’opció de comprovar l’acompliment dels requisits de les persones aspirants en qualsevol moment de les deferents fases del procés de selecció.  
En aquest cas els aspirants no es podran considerar admesos al concurs, encara que hagin participat en algunes de les proves, fins a la superació dels requisits establerts. Les candidatures que no acreditin o no compleixin tots els requisits establerts per aquesta convocatòria seran excloses de la convocatòria. 
 
En igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50% d’acord amb el que s’estableix al Pla d’Igualtat de la CCMA. 
 
  
Sant Joan Despí, 31 d’octubre del 2024  
    
Romà Vilanova Llombart 
Director d’Organització, Processos i Recursos Humans 

Període d'inscripció:  31/10/2024  a  10/11/2024
Empresa:   CCMA, SA