CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A SOTSEDITOR/A WEB DEL 324.CAT PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant d’un/a sotseditor/a web del 324.cat.
Identificació del lloc a proveir
- Sotseditor/a web del 324.cat, amb codi d’identificació:7255
La missió d’aquesta posició és obtenir la màxima visibilitat i notorietat dels continguts informatius de la CCMA al 324.cat, enfortint la comunitat i la nostra imatge de marca, potenciant-ne els atributs estratègics i garantint la captació de trànsit cap a la plataforma pròpia, tot impulsant el català a les xarxes.
Característiques del lloc de treball
- Lloc de treball: Sotseditor/a web del 324.cat
- Àrea: Informatius
- Horari: Jornada completa
- Forma d’ocupació: Contracte interí cobertura de vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
- Retribució anual: 62.018,01 € bruts/anuals
- Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 - Sant Joan Despí
Funcions del lloc de treball
- Encarregar, supervisar i prioritzar els continguts elaborats per la redacció per adequar-los a l’estratègia editorial fixada.
- Elaborar i/o supervisar la publicació de continguts en plataformes digitals pròpies i externes per adequar-les a l’estratègia de distribució fixada.
- Executar i/o supervisar, sota supervisió del cap directe, accions de comunicació i cobertures especials que impliquin la mateixa redacció i requereixin coordinació amb altres equips.
- Garantir que els continguts elaborats per la redacció compleixen els estàndards de qualitat i bones pràctiques (redacció, SEO, multimèdia, etc.).
Requisits
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
- Estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme, en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual.
- Experiència mínima d’1 any en equips de redacció digital o en equips de redacció d'edició.
- Idiomes*:
- Nivell C2 Català
- Nivell B2 Anglès
*Si no es disposa de títol acreditatiu, es pot realitzar una prova de nivell per certificar-ho, amb caràcter obligatori i eliminatori.
Aspectes i capacitats a valorar
- Coneixement i domini dels entorns i les plataformes digitals.
- Criteri per a la jerarquització de continguts digitals.
- Capacitat de transmissió d’instruccions de manera clara i assertiva.
- Capacitat d’organització i planificació d’equips de treball.
- 6. Publicació de la convocatòria
- Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA i a l’apartat de Transparència.
Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures finalitza el 19 d’abril del 2024, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.