Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A CAP DE COMUNICACIÓ EXTERNA

CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ D’UN/A CAP DE COMUNICACIÓ EXTERNA PEL SISTEMA DE LLIURE DESIGNACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA 

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant del lloc de cap de Comunicació Externa a l’Àrea Comunicació Corporativa.

Missió

La seva missió principal és traslladar a públics externs, a través d’estratègies de comunicació, aquells projectes clau per posicionar l’organització allà on volem.

Identificació del lloc a proveir

Cap de Comunicació Externa, amb codi d’identificació: 9726.

Característiques del lloc de treball 

  • Lloc de treball:   Cap de Comunicació Externa
  • Àrea: Àrea Comunicació Corporativa
  • Horari:  Jornada completa 
  • Forma d’ocupació:  Contracte interí per cobertura de vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
  • Retribució anual: 65.605€ bruts, en còmput anual
  • Centre de treball i localitat: C. Oriol Martorell, 1 - Sant Joan Despí / Diagonal, 614 - Barcelona

Funcions del lloc de treball

  • Controlar i fer seguiment dels plans de comunicació i de les accions comunicatives que se'n derivin.
  • Elaborar, encarregar i supervisar els plans de comunicació dels projectes estratègics de l'organització.
  • Encarregar, supervisar i aprovar continguts de comunicació.
  • Dissenyar i/o encarregar campanyes de comunicació.
  • Avaluar els resultats obtinguts amb els plans de comunicació i reportar el balanç al director de Comunicació.
  • Participar en l’elaboració de les estratègies comunicatives de l'organització.
  • Participar en l’elecció de col·laboradors externs. 
  • Coordinar la comunicació externa amb agències externes especialitzades: institucional, premsa, en línia.
  • Establir aliances estratègiques amb altres organitzacions.
  • Elaborar i administrar el pressupost del Departament de Comunicació, garantint l'optimització dels recursos, tant econòmics com humans.
  • Negociar amb els diferents grups de comunicació per establir acords.
  • Liderar i coordinar el personal del Departament de Comunicació Externa.
  • Dissenyar i gestionar el pla de comunicació de crisi. 
  • Donar suport a la presidenta, el Consell de Govern, els directors corporatius en els esdeveniments públics (discursos, debats, presentacions, etc.).

Requisits

  • Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
  • Disposar d’un grau en Periodisme i/o Comunicació Audiovisual, grau de Publicitat i Relacions Públiques, grau en Comunicació i Màrqueting o equivalent. 
  • Experiència de 10 anys en projectes de comunicació corporativa i/o institucional.
  • Experiència de 3 anys en lideratge i coordinació d’equips.
  • Disposar del nivell C2 de català i del nivell B2 d’anglès, acreditats*.

*Pel que fa als nivells de idiomes, en cas de no tenir els nivells acreditats s'haurà de superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.

Aspectes i capacitats a valorar

  • Formació complementària, màster o postgrau, en comunicació corporativa i/o institucional.
  • Entendre plans estratègics i visualitzar-ne la comunicació.
  • Comprendre la comunicació 360: premsa, digital, audiovisual, publicitat, e-mail.
  • Domini del disseny de mapes d'aliances.
  • Coneixement en profunditat del funcionament de les comunitats virtuals.
  • Disposar de visió global i estratègica.
  • Capacitat de gestionar conflictes.
  • Capacitat de liderar i influir.

Publicació de la convocatòria

Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA i a l’apartat Transparència.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de candidatures finalitza el divendres 23 de febrer de 2024, inclòs.

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç (https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf) i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació. 

La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.

Comunicació

Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant el formulari de contacte de la pàgina web de selecció https://seleccio.ccma.cat/seleccio/contacte.jsf 

Igualment, qualsevol comunicació entre Selecció i les candidatures es farà pel mateix mitjà de comunicació.

Òrgan de selecció

La composició de l’òrgan de selecció responsable d’avaluar els candidats serà la següent:

  • Responsable de l’Àrea Comunicació Corporativa
  • Direcció de l’Àrea Persones, Valors i Talent
  • Cap Promoció Professional i Talent
  • Tècnic/a de Selecció de la CCMA

L’òrgan de selecció haurà d’emetre un informe previ al nomenament corresponent en relació a la persona candidata que es consideri més adient, tenint en compte els aspectes i capacitats a valorar discrecionalment apreciats. 

Procediment de selecció

1. Les candidatures que es rebin, amb la seva documentació corresponent, seran analitzades per comprovar que reuneixin els requisits establerts d’accés a la convocatòria. 

2. Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si es disposa dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball, les persones candidates podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o pràctica. Així mateix, en cas necessari, es realitzaria la prova de català i/o altres idiomes indicats als requisits a aquells candidats que no els tinguin prèviament acreditats.

3. En aquest casos, l’entrevista, així com les proves a les quals hagin estat convocades les persones candidates, seran eliminatòries. Les convocatòries es faran per correu electrònic.

La participació al procés de selecció implica l’acceptació de les condicions i bases del procés de selecció. 

Política d’igualtat de gènere

Segons el Pla d’Igualtat establert per a la CCMA, en igualtat de resultats es prioritzarà la dona com a acció positiva, amb l’objectiu d’assolir una composició total de la plantilla al 50%. 

Persones amb diversitat funcional

Les persones amb diversitat funcional hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.

En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació convocada. Aquesta condició s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.

Resolució de la convocatòria

La resolució de la convocatòria serà publicada  a la web de la CCMA i l’apartat Transparència.

La persona seleccionada serà convocada per a la formalització del contracte corresponent.

 

Sant Joan Despí, 13 de febrer del 2024


Informació bàsica sobre protecció de dades. Tractament per a finalitats “Selecció de personal de la CCMA” 
Responsable del tractament: Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA 
Finalitat del tractament: Participar en processos de selecció de l’Ens CCMA i també de la CCMA, SA i estar informat de les possibles ofertes laborals. 
Legitimació: Consentiment de la persona interessada. 
Comunicacions de dades: En compliment de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, es farà pública al portal de la Transparència de la CCMA la relació de noms de les persones acceptades a proves i de les persones aprovades. 

Destinataris: En processos de selecció pot ser que hi participin empreses de selecció externes, col·laboradors que ens ajudin a avaluar els perfils, etc. En aquest cas, aquestes empreses sempre seran encarregades del tractament i vetllarem perquè observin tots els principis establerts en la legislació vigent. 
Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l’accés, rectificació o supressió, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació enviant un escrit a lopd-rrhh@ccma.cat o, en paper, adreçant un escrit al Departament de Recursos Humans, Oriol Martorell, 1  08970 Sant Joan Despí. 

Informació addicional: http://www.ccma.cat/avis-legal/privacitat/seleccio-de-personal/

Període d'inscripció:  13/02/2024  a  23/02/2024
Empresa:   CCMA, SA