CONVOCATÒRIA DE PROCÉS DE SELECCIÓ PÚBLIC PER A DELEGAT/DA A LA CATALUNYA NORD
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA, convoca un procés de selecció per a la cobertura de la vacant del lloc de delegat/da a la Catalunya Nord.
1. Identificació del lloc a proveir
Delegat/da a la Catalunya Nord, amb codi d’identificació: 478
2. Característiques del lloc de treball
- Lloc de treball: Delegat/da Catalunya Nord
- Categoria: Nivell H
- Àrea: Informatius
- Horari: Jornada completa
- Forma d’ocupació: Contracte interí de cobertura de vacant. En el moment de disposar de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
- Retribució anual: 69.696,05 € anuals bruts
- Prestació de serveis: Perpinyà
3. Funcions
- Representar institucionalment al territori, establir relacions i contactes amb les institucions, agents, sectors i organitzacions del territori.
- Participar en el disseny de l’estratègia informativa, marcar criteri editorial, periodístic i informar de l'actualitat del territori als serveis informatius, esports i programes a través de les finestres digitals i audiovisuals i formats acordats, garantint l’acompliment dels acords del Consell de Redacció d’Informatius i el Consell de Previsions, del Llibre d’estil, l’estratègia marcada per la Corporació i la missió de servei públic.
- Administrar i controlar els recursos assignats per a la realització de les tasques de la delegació.
- Organitzar l’equip per elaborar la informació i els continguts, marcar objectius, assignar les tasques i planificar a curt, mitjà i llarg termini.
- Coordinar-se amb les redaccions de Sant Joan Despí i Barcelona a través dels interlocutors habilitats i els procediments establerts.
- Recerca d'oportunitats per a la corporació i crear comunitat al territori al voltant dels continguts corporatius.
4. Requisits necessaris
- Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
- Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc.
- Pertànyer al procés de selecció de Redactors/es i ENG publicat el 20 de gener de 2022, amb les següents fases:
-
- Pertànyer a la llista d’aprovats de les especialitats Ràdio (informatius, programes i esports).
- Pertànyer a la llista d’aprovats d’ENG.
- Haver superat les fases específiques de les especialitats: Digital (informatius, programes i esports).
- Haver superat la fase comuna de les especialitats: Televisió (informatius, programes i esports).
- Haver superat la fase comuna: Publicitat; Comunicació; Catalunya Música.
- Estar en possessió d’una llicenciatura o grau en Periodisme o en Ciències de la Comunicació o en Comunicació Audiovisual.
- Estar en possessió del carnet de conduir tipus B1 en vigor.
- Tenir l’autorització de veu del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
- Mínim 5 anys d’experiència com a redactor/a.
- Es requerirà que la persona mantingui el domicili habitual a la Catalunya Nord.
- Nivell idiomes:
Pel que fa als idiomes, en cas de no tenir els nivells acreditats s’haurà de superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.
5. Aspectes i capacitats a valorar
- Capacitat d’establir relacions i contactes professionals perquè siguem referent al territori.
- Coneixement i competència en la varietat lingüística del territori.
- Coneixements de la realitat del territori.
- Capacitat assertiva, d’empatia, proactivitat i lideratge.
- Habilitats en gestió d'equips, organització i planificació.
- Adaptació als canvis.
- Experiència en la gestió d’equips.
- Experiència en cròniques i directes audiovisuals i continguts digitals.
- Capacitació audiovisual i digital.
- Habilitats comunicatives i bona dicció i habilitat comunicativa en pantalla i en antena.
- Coneixements de l’enviament d’àudios i d’imatges en diferents formats i tecnologies digitals.
- Polivalència i currículum en continguts televisius, radiofònics i digitals.
Aquests aspectes es valoraran amb una prova de llengua del Departament de Model de Llengua i Assessorament Lingüístic de la CCMA, pel que fa a la competència en la varietat lingüística, i amb entrevistes amb profunditat i test DISC amb l’òrgan de selecció.
6. Publicació de la convocatòria
Aquesta convocatòria es publica al web de la CCMA, a l’apartat Transparència, i a Linkedin.
7. Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de candidatures finalitza el dimecres 29 de novembre del 2023, inclòs.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts hauran d’inscriure’s a l’espai Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Selecció/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.
La documentació original acreditativa dels requisits d’accés a la convocatòria s’haurà de penjar en format PDF, als apartats corresponents del CV del portal de Selecció de la CCMA.
8. Comunicació
Les consultes i/o dubtes sobre aquest procés de selecció es podran presentar exclusivament mitjançant correu electrònic adreçat a seleccio@ccma.cat (indicant a l’assumpte del correu: “Delegació Catalunya Nord”) i es respondran per la mateixa via de comunicació.
Igualment, qualsevol comunicació entre Selecció i les candidatures es farà pel mateix mitjà de comunicació.