Som futur. Som [el teu] futur.

Volem que treballis amb nosaltres! Comptem amb un gran equip de persones i volem continuar creixent amb professionals com tu. Explora les convocatòries obertes i troba-hi la teva passió. T’hi esperem!

2024 CAP OBRES I SERVEIS (TEMPORAL)

Procés de selecció específic per a la contractació temporal en la posició de Cap d’Obres i Serveis per a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA (CCMA)

 

L’àrea de Patrimoni i Desenvolupament d’Infraestructures, té la necessitat de contractar un lloc de Cap d’Obres i Serveis en la modalitat de contracte temporal.

 

Lloc de treball: Cap d’Obres i Serveis

Nivell i categoria professional: nivell H

Àrea: Patrimoni i Desenvolupament d’Infraestructures

Horari: Fix-partit / 35 hores setmanals

Jornada: Jornada completa 

Retribució anual: 60.587,99 € bruts en còmput anual

Localitat: Barcelona

Centre de treball: Sant Joan Despí / Diagonal (Barcelona)

 

Funcions:

  • Execució del manteniment d'obra civil dels edificis de la CCMA S.A. i la xarxa de veu i dades, també dels serveis associats tals com jardineria, control de plagues, residus, moviments i trasllats interns. 
  • Projectes d'obres i rehabilitació, plànols i propostes de distribució, gestió dels projectes amb enginyeries externes, seguiment d'obres en fase d'execució, sol·licituds d'expedients d'obres amb l'administració (Ajuntament) i execució d'obres a les delegacions territorials.
  • Elaboració de documentació tècnica i suport en la documentació administrativa associada a licitacions de projectes, plecs tècnics, informes d'adjudicació. Licitació dels serveis de manteniment, obra civil, veu i dades, jardineria, control de plagues, transports i trasllats interns. Recerca de nous proveïdors i gestió de compres menors.
  • Gestió d'empreses externes. Vetllar per que s'acompleixin els objectius dels contractes de servei externs.
  • Supervisió conjuntament amb l'encarregat de manteniment d'obres de les tasques realitzades pels equips de manteniment. Sistematització i protocol·lització del sistema d'incidències de manteniment.
  • Participació a diverses comissions de treball, gestió d'espais, Comitè de seguretat i Salut
  • Elaboració de documentació tècnica i suport en la documentació administrativa associada a licitacions d’infraestructures de seguretat. Avaluació de les propostes tècniques.

 

Requisits d’accés:

  • Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals requereixen per exercir una activitat per compte aliè.
  • Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball per exercir les tasques assignades al lloc.
  • Estar en possessió d’una titulació de grau d’Arquitectura, Arquitectura tècnica o Enginyeria d’Edificació (o similars).
  • Experiència mínima demostrada de 5 anys treballant en funcions similars a les descrites anteriorment.
  • Certificat/títol de coneixements orals i escrits de nivell C1 de català i de nivell B2 d’anglès o superar una prova amb caràcter obligatori i eliminatori del mateix nivell.

 

Procediment de selecció:

 

1.- Comprovació dels requisits d’accés. Les persones que no acreditin tots els requisits establerts al seu espai personal seran excloses.

2.- Amb la finalitat de constatar i ampliar la informació detallada en el currículum, valorar els aspectes relacionats amb les competències i capacitats professionals requerides i valorar si disposen dels coneixements tècnics requerits per ocupar el lloc de treball: 

en funció del nombre de sol·licituds rebudes, es realitzarà una valoració curricular de les candidatures que compleixen els requisits. 

les persones amb millor valoració curricular i que acreditin tots els requisits podran ser convocades a una entrevista personal i/o a una prova teòrica i/o una prova pràctica que determinarà l’òrgan de selecció.

3.- La/es persona/es seleccionada/es se’ls podrà oferir les contractacions que sorgeixin. 

 

Resolució d’empats 

En cas d'empat en la puntuació final obtinguda per dos o més candidats/es en la puntuació total del procés de selecció arrodonida a 2 decimals, l'ordre final a les llistes de resultats es resoldrà d'acord al següent: 

  • S'ordenarà en primer lloc la dona com a acció positiva, d'acord al Pla d'Igualtat de la CCMA, de cara a complir l'objectiu d'assolir una composició total de la plantilla al 50% 

Si persisteix l'empat s'aplicaran els criteris de desempat següents: 

  • La persona aspirant que hagi obtingut una nota final més alta en la fase de proves del procés de selecció
  • La persona aspirant que hagi obtingut una nota més alta en la prova amb major ponderació dins del concurs

 

Persones amb diversitat funcional

 

Les persones amb discapacitat hi poden participar en igualtat de condicions que la resta de participants sempre que puguin desenvolupar les funcions del lloc de treball a cobrir temporalment.

En igualtat de valoració, les persones amb discapacitat igual o superior al 33% tindran dret d’accés preferent a la contractació que s’ofereix.

La condició de discapacitat s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la sol·licitud.

 

Forma d’ocupació

Contracte de treball temporal adequat a la necessitat del moment.

 

Participació

El termini de presentació de sol·licituds per a aquesta oferta finalitza el dia 7 de juny del 2024, inclòs. 

Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden inscriure’s a l’Espai de Selecció mitjançant aquest enllaç https://seleccio.ccma.cat/Seleccio/index.jsf i donar d’alta el seu currículum seguint les instruccions de participació.

Pel que fa a l’acreditació dels requisits d’estudis, coneixements orals i escrits de català, hauran de ser penjats, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció als apartats corresponents de l’Espai de Selecció. Pel que fa a l’acreditació de l’experiència, s’haurà de fer mitjançant document acreditatiu (certificat amb la categoria, funcions i antiguitat, així com nòmines, contractes, etc. No serà vàlida la vida laboral com a document acreditatiu) i hauran de ser penjats, també, preferiblement en format PDF, abans de la finalització del termini d’inscripció a l’apartat experiència laboral de l’Espai de Selecció.

Us enllacem el tutorial per a poder fer la inscripció i participar en el concurs: Tutorial per a la inscripció a l'Espai de Selecció de 3Cat - YouTube


Barcelona, 23 de maig de 2024

CAP OBRES I SERVEIS

Període d'inscripció:  23/05/2024  a  07/06/2024
Empresa:   CCMA, SA